Is it me???

Is it me???

Thursday, March 5, 2009

my life in KpPuK....


my life in kppuk is not really interesting....i gotz alotz of enemy here...but who cares kan??? n about my group......bnyak yg x ngam dgn sya...so what!!! go to hell u bloodiesfull!!! for me my group doesnt have a 'kesatuan..'.dunno y????.....myb it was my destiny...dr dulu lg smpi skg.....slalu jew dpt group yg x VOGUE... syah teletubbies pun ade ckp dgn i....'kita ni tergolong dlm golongan buangan'..hahahhahaaa...it's so funny!!! tp buangan2 pun vogue juga!!!hahahaaa... buangan2 pun CANTEK juga!!!hahahaa....cantik ker????????? tgk gmbr i ni ade rupa2 arteesss tak???hahahhaaa..... sya sedar, i'm talking NONSENSE. ryte nw...so what?? bknnyer blog ko pun!!hahahaha...!
n 1 mgu ni kami actually cuti, tp sya x dpt blik sbb jauh kan d sabah BAH!!! lg la sya rasa buangan!!hahahaaa
u knw what??? i miss my family!!
i miss my mother!
i miss my friend!
i miss earl kenrick ( my ank buah)
i miss sabah!
i miss mi sup tmpt si konsumin!
n i miss everything i left n sabah!!!
emo x??hehehee...... saje je nak happeningkan keadaan!!

ok perkara yg sya suka d kppuk;

1. x de kot.... dulu ade la...but nw everythg changes!!!!!!!!

k la tu jer coretan NONSENSE i k....

tata......................................................

1 comment:

  1. woit eton!
    haha :)
    xbley bla ar gambo2 ko.
    huhu.
    about 'kesatuan' of our group.
    i agree dat it seem to be the worst probs in our org.
    but, try la to contribute to our group, and not bringing it to the ground.
    act, aq pon x kisah sngat ko 'lembut' or not.
    but, if ko jd 'keras' aq ag salute ar.
    ape2 pon,
    kbo len2 an?
    that's all.
    PEACE :))

    ReplyDelete