Is it me???

Is it me???

Thursday, April 23, 2009

the light of this month seems to be fade away for me!!!

guyz....this month in the darkest month for me...u knw what????? for many people waiting for their sallary this month to enjoy...but me, it was nothing..... yang ado???? x ado la jang...heheheee....i have to pay these n that.... nothing left to enjoy....maybe after2 this can kot...but dunno la....heheheee...poor kan me>??? so kalo nak menyumbang....sila hantarkan kepada tabung mangsa2 tsunami ah....hahahahahahaaaa

n ni ade satu cerita...hr tu i pg la mkn kat tanjung ( one of the kedai mkn in tg rambutan ) then i order la KOPI JANTAN!!! u knw what???!! the pengorder terSENTAPZZZZ u ol!!!hahahhaaaaa..... tp sedapzz la kopi tu.....hehehheee.. pe lg yg i nak tulis ek????

ermmmm nowadayz keje i ialah bgadoh jer dgn org...kdg2 i stress juga la doing this...but i have to do to giv them pengjran!!!! dsamping itu i enjoy juga la bgdoh...heheheheheee.....smpikan ade org ni tnya i..... x penat ke bgdoh jer????hehehehheee???

k la thats olll la...k..tqqqq

No comments:

Post a Comment